سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپاهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،دیدار تیم های استقلال و سپاهان در حالی از ساعت 22:15 آغاز خواهد شد که تا قبل از اذان مغرب استقبال خوبی نشده است.

تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده اند با ناراحتی نسبت به گرانی بلیط ها اعتراض می کنند. آنها مدعی اند، حضور در استادیوم و تماشای بازی تیم محبوبشان نزدیک به 50 هزار تومان هزینه دارد.

آنها در ابتدا باید بلیط های 15 هزار تومانی بخرند و سپس کارت شارژ 10 هزار تومانی تهیه کنند.

هزینه رفت و آمد آنها و همچنین تهیه مواد غذایی به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان  را همم که در نطر بگیریم مبلغی حدود 50 هزار تومان می شود که این رقمم نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

هواداران تیم سپاهان با پرچم های زرد رنگ و با 8 دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند.

شماری از طرفداران برای تهیه افطار و غذای گرم در مقابل بوفه ها دچار مشکل شده بودند. مسئولان بوفه ها اعلام کردند تا زمان اذان مغرب به هیچ عنوان غذای گرم نمی فروشند و فقط ساندویچ های سرد ارائه می کنند. تماشاگرانی که هم که روزه هستند برای تهیه غذا باید تا اذان مغرب منتطر می مانند تا روزه خود را افطار کنند.

ماموران راهنمایی و رانندگی با بستن ورودی های دو پارکینگ ورودی غربی استادیوم بار ترافیک از سمت غرب به استادیومم را کاهش دادند.

این موضوع پارسال مشکلاتی برای خبرنگاران و مسولان و حتی فیلمبرداران پخش مستقیم ایجاد کرده بود که با این تدبیر مشکل برطرف شده است.

درست هنگام اذان مغرب بود که سپاهان وارد مجموعه شد و تماشاگران که خود را برای افطار آماده می کردند نسبت به جباری واکنش نشان دادند. شماری از طرفداران روبروی جایگاه در حالی که جباری هنوز نیامده بود شعار می دادند ( پیراهن آبی بابا غیرت داره).

هواداران استقلال در راهروهای استادیوم مشغول مراسم افطار شدند.

 بیرون از ورزشگاه یک دستگاه (ون) برای انتقال خون تماشاگران مستقر شده است.

 مسئولان برگزاری بازی با پخش مداحی حال و هوای ورزشگاه را به سمت ایام شهادت حضرت علی (ع) بردند. حاج حسن خلج برای تشاگران نیز مداحی کرد.

 هنگامی که طرفداران سپاهان مشغول ورود به ورزشگاه بودند با استقلالی ها روبرو شدند که برای دقایقی با هم درگیر شدند.

زلاتکو کرانچار وقتی به همراه چلنگر وارد زمین چمن شد تا از ورزشگاه بازدید کند توسط تمشاگران هو شد. سرمربی سپاهان پس از بازدید از چمن استادیوم به رختکن رفت. پس از این اتفاق هادی عقیلی نیز به زین آمد که برای طرفداران سپاهان دست تکان داد و همین موضوع کافی بود تا استقلالی ها نسبت به عقیلی هم واکنش نشان دهند.حدود 500 نفر از سپاهانی ها تا این لحظه در ورزشگاه حضور دارند.

حدود 20 هزار نفر از طرفداران استقلال تا این لحظه در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

دیدار دو تیم از ساعت 22:15 آغاز خواهد شد.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/5/15 توسط REZA
.: Weblog Themes By Toofan e Zard :.

دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان